Saturday, February 19, 2011

that my RESPONSIBILITY

semalam aku dapat panggilan telefon dari Cik Mah(adik beradik ayah yang no 6)....
dye tnye ar sal aku and adik-adik..
tibe2 dye ckp "acik xde anak, acik nk amik mimi buley?"
aku da serba salah... aku juz ckp x yah r... mimi tuh adik owg....maaf cik...




walau cmne susah sekali pon keluarga aku, aku xley nk berpisah dengan adik-adik aku...
tambah-tambah lagi dia nk amik mimi.. lagi ar aku x bagi... tu la satu2 nye adik pempuan aku...
dye jugak la adik yang paling rapat dengan aku...
selagi aku masih bernyawa aku xkn biarkan adik-adik aku berpisah even bagi kart makcik aku sekali pon...
mmg TAK ar aku nk bg adik-adik aku kart sape2...
kowg ingat adik-adik aku nie barang ke yang boleh dipindah milik kat sesape, yang boleh dibagi2 kart sape!!!
adik-adik aku tuh manusia... die masih mempunyai seorang kakak...
dan aku bukan seorang kakak yang boleh bagi adik-adik aku kart sape2...
kowg ley mintak barang-barang, harta-harta peninggalan arwah, tp bukan adik-adik aku!!



that's my lovely sister!!!
x dpt bygkan kalu seseorang amik dye dari aku.. :'(

6 comments:

✿`aBawang Merah`✿ said...

Baru dapat bukak belog kau.


Em, tak cerita pon yang pasal nih? Hehuwww .. .

cik ecah!!! said...

cite nie libatkan byk pihak dan buley mengalirkan air mate aku ar...

NURSAFINAZ BINTI JOHANI said...

btul.. jge famil y elok2..
ade je org lain yg nk memcah belah kn kluarge kte..
so ,hati2..
bannge sebb pndirian ecah

cik ecah!!! said...

thnxs finaz... =)

Nurul Asyikin Amran said...

SABAR yer ecah.. kuatkan semangat!

FISHERman FiRe said...

hurm pertahan kan hak kamoo...jgn biarkan owg len amk hak kamoo...

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..