Tuesday, February 15, 2011

~ Terima Kasih Tidak Terhingga =) ~

besh nye dapat melangkahkn kaki ke Melaka hari nie...
tercapai jugak impian nk gie Melaka tuh....
even sekejap skali pon, asalkan aku dapat pegi .... =)



Dataran Pahlawan
p shopping kart dalam mall tuh,
sempat gak aku shopping 2 pasang T... =) 
(suke sangat membuat pembaziran)
pastu p makan kart McDonald's tuh ha....




Mahkota Parade

sempat gak teroka mall mahkota parade,
agak terperanjat dan macam x percaya mahkota parade da berubah..
dulu waktu aku darjah 6 penah gak aku p mahkota parade..
tp x selawa yang cm skang..
tyme dluw2 byk semak jek aku rase kart keliling mahkota parade tuh...
tp skung dikelilingi bangunan2 yang cantik2 belaka... =)


mase perjalanan balik PD,
sempat gak tengok Eye On Malaysia kat melaka...
cantik ar pemandangan kart sane... =)


gambar tuh sume hanye hiasan jek.. sumber dari Google.com...
mklum la, sy pakai enset mahal... hnye ade 5G sajokkk..... =)


nie la enset sy... =)




yg  tersangat happy,
Nuraisyah Abdullah

No comments:

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..