Thursday, December 9, 2010

:: NORLIYANA bINTI RADZALI ::

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
alat mekap... =)
kalu xder alat mekap aku x ley kuar umah...

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
kasut.. beli kart parkson..
terdesak sebab kasut yg DYE bg aku xnk pakai lg..

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
istana kayangan...
(beragan jer lebey nie)

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
atiw sedang berbunge2, tp xtaw dgn sape...??

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
kalau da ader kekasih t, tok sepanjang hayat...

6. Dimanakah korang selalu jumpa dengan kekasih korang?
any place... mcm2 ader...
kekasih pon xder nk jmpe kart mner... (menggong)

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
beli testpad jek tok sem baru...

8. Apakah nama penuh korang?
Nuraisyah binti Abdullah
(cahaya kebahagiaan)

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
dulu tyme budak2 jer rapat dgn ayah..
skunk arwah mak da xder..
dgn ayah pon x rapat...
rapat dgn wan Bibah...

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Ofcoz ayah..
da 3 bulan x jumpe dye...
xtaw cmne nk jmpe...
any advice cmne nk jmpe ayah??

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
kalu kart Kamsis nie kene ar memberus bjuw sendiri...
kart umah jer senang,
masuk sabun, tekan, tutup...
tggu selama setengah jam selesai membasuh...

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
wonderland Melaka...
byk lg la mlz nk taip... =)

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk la...

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
becok...
sweet...
chantek..

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
# nyawa
# family
# rakan2
# laptop
# handphone

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
* Billionaire
* disaat aku mencintaimu - Dadali
* Nothing on u - B.o.B
*alasanmu - Exist
* memori Berkasih - acik & nana

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
14 june 91

x smbut pon...
xder sape yg ingat befday aku..
lngsung x ingat la tyme tuh bufday aku
(bukan x ingat, xnk menyedihkan diri)
:'(

18. 7 orang blogger yang korang nk tag
erm.. sume follower la..


19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
* funny
* ske berceloteh cm mak nenek
* gedik...
* ske melantak...
;)


3 comments:

✿`aBawang Merah`✿ said...

tajuk entry taley bla nama akuu ..
;DD
hhahaaa
tin kayu sbb buat tag tuu .

cik ecah!!! said...

bangga la tuh tag nme kaw...
ader aper pade nama na....

✿`aBawang Merah`✿ said...

eh aku kan memang suka bila nama aku diabadikan dalam belog orangg . hhahahaa .


ada apa pada nama? nama aku?
meh aku kasik tawu .

liyana = kehalusanku, kelembutanku .

haaaa . halusnya diri aku . lemah lembutnya aku . kaw ada?? ;)

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..