Saturday, December 11, 2010

MUHAMMAD RAFIUDDIN BIN ROZALI

Nama : Muhammad Rafiuddin Bin Rozali
No Matrix : 06 DTP 09 F1103
No IC : 910124-01-????
Alamat : Taman Seri Permai, Gemas

siapakah gerangan pemilik nama ini??
jap i cite kn.... tibe2 ary nie cm berminat jer nk cite sal dye... =)

bermulanya alkisah aku dan dikau...


"diam-diam... berpadangan... mata bertentang mata... malu²... aku malu... kau buat begitu...
jeling².... kau menjeling.... senyumanmu mengoda.... lama²... dalam diam... aku jatuh cinta...."

i start berkenalan dgn dye tyme i sem 1.. tyme tuh bln ogos 09'... mule2 dye kaco aku.. dye ckp dye nmpak aku tyme seminar ape tah tyme sem 1..(bese la sem 1 kne la pegi seminar2 tuh sume) bapak skema dowh tyme sem 1.. =).. padahal akbar yg bg no aku kart... pandai eyh tpu...msg punye msg tnpe kenal muke then aku minx pic dye..
(nie pic yg dye bg... huh.. dye nie pon 1 bg ar pic yg nmpk muke dpn.. nie x tnjuk mate sepet wt pe..)

pastuh dlm sebulan perkenalan kitowg start kapel..



"bila kau jauh, aku selalu rindu, bila kau ada, hatikan berbunga...
ku akan selalu menjadi bintangmu, meneranggi gelap dan mimpimu, aku setia disini, mengusap tangismu, menemani sunyi dihatimu...."

terlalu byk kenangan aku dgn dye...

  • tyme sem 1 aku dgn dye slalu kuar date p tepi pantai.. tyme tuh kelas plak abiz awal.. taw2 ary khmis jer aku menghilangkan diri dr bilik.. smpai roomate aku pon da perli2... ade aku kesah?? =)
  • p tgk friendly rugbi kart SASER... tyme tuh POLIPD vs polis... 1st tyme tgk perlawanan ragbi depan mate.. slalu tgk bola jer..*lembik*... skali tgk rgbi, ganas gile.. takot pon de tgk nye...gerun tgk skuad ragbi men...
(nie tyme blik dr SASER)
  • tyme sem2 i slalu pinjam moto dye(JJJ ????) sbb nk kuar dgn dak2 rumah... dye bg jer tne berkate ape2... hehe.. besh gler ar... merempit ke hulur ke hilir... smpai nk blik kg dgn Norliyana Radzali pon i pinjam moto dye.. dye juz pesan bwk moto bek2.. ckp pasal moto aku teringat plak yg i penah pecahkn side mirror dye.. nk g bank islam kart PD... dye gie cucuk duit aku plak melaram ar atz moto.. tgk cermin nk betol2kn tudung.. adjust punye adjust mirror tuh, tbe2 terpecah plak.. hehehe... dye tnye cmne ley pecah?? i ckp x taw... i pegang jer..pastuh pecah... kt depan kfc, dye perli i taw.. i diam jer... sbb takot dye mara..=)

" Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu, Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu, Bagaimana ku nanti, Bila tiada mengganti, Yang ku ada hanya kamu saja..."

i tujukan lgu kat dye...



"Mungkinkan terputus di tengah jalan, mungkinkan terlerai tanpa ikatan, usah ragu dengan takdir, Mungkin kita kn berbeza haluan, berakhirnya cerita percintaan, segalanya ditentukan tuhan...

semuanya berakhir apabila aku melangkah ke sem4.. terdapat krisis yg tidak disengajakan berlaku antara kami....

smpai sini jew la yg i ley kongsikn.. kng t'obses sgt plak!!


post nie bukan nk 'over' tp sje gedik2... =)
nie blog i skety i nk entry ape2...

yg mengade2,
A.a =)

5 comments:

✿`aBawang Merah`✿ said...

baru nak kutuk2 tapi bila bace ayat last kaw yang kaw mention suka hati kaw nak 2lis ape, terus tak jadikk nak ngate kaw depan2 ,, belakang2, maybe laaa .. hhaha .. ;)


sweet laaaaa jugakk . tergeli geli hati aku baca ... ;DD

cik ecah!!! said...

hahaha... ngutuk depan2 la weyh... :)

✿`aBawang Merah`✿ said...

ngutuk depan aku dah biase..hhahahaaaaaaaa

fyqa suib said...

i like..
;)

cik ecah!!! said...

jgn nk like sgt!... menci....!!

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..