Friday, December 10, 2010

* sombong *

AM I ARROGANT???

huh...!
dlm pale nie slalu memikirkan aku nie sombong sgt ker?
aku bukan nyer sombong sebenarnye...
cume aku suke tgk gelagat owg jer...
mlz nk tgur sapa...
kalu nk tgur pon aku x taw nk ckp per la..
bek aku diam je an..
drpd owg tertawa kn aku sehingga memalukan diri sendiri....
lg la aku xnk...

herm but aku x kesah pon ape 1st impression diowg terhadap aku...
1st impression pon bukan slalu nye btol..
kiter perlu mengenal diri seseorang dahulu bru kite taw owg tuh cmne rite??
kdg2 aku pon slalu ber1st impression terhadap org gak..
ader yg kate aku nie memilih kwn pon de gak..
pedehal nk kwn ngan sesape pon...
juz kowg jer yg anggp aku nie xmau kwn dgn kowg disebabkan memek muke aku yg agak sombong nie gaknye...

aduh...!
aku nk wt cmne lg...
mmg aku susah nk senyum n memek muke aku suke moncong jer nk wt cmne...
xkn nk jd hipokrit plak an...

6 comments:

✿`aBawang Merah`✿ said...

sombong !!
hhahahaaa

✿`aBawang Merah`✿ said...

sombong !!
hhahahaaa

cik ecah!!! said...

otak kaw...
penuh kn komen jer smpai 2 kali kaw nk anta..

✿`aBawang Merah`✿ said...

heh ! jeles . kaw ade? hhahaaaa

FISHERman FiRe said...

sombong!!!! huhu btol ckp yana tuew..hahahaha arrogant!!!!

cik ecah!!! said...

ade aku kesah?

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..