Tuesday, March 1, 2011

maaf jika aku tersalah kate..
aku tiada niat untuk membuat kaw tersinggung...
aku langsung xde niat tok perkedilkan kaw...
mungkin aku terlampau riak dengan ape yang aku dapat,
mungkin jugak aku nie terlalu bangga dengan ape yg aku,
aku mintak maaf la kalau kowg rase  aku terlampau taksub sgt dengan apa yang aku da dapat...
sampai kowg terase aty dengan percakapan aku...
aku mahukan kejayaan n melihat kawan-kawan aku pon berjaya!!!!!!!!!!!!

aku cuma mahukan perubahan dalam diri aku,
x kan aku nk biarkan diri aku terus merudum.
 aku nk gak buktikan kat keluarga aku yang aku boleh dapatkan diploma dengan pointer yang agak membanggakan n aku jugak nk ubah persepsi keluarga aku terhadap diri aku yang aku nie bukan macam orang lain....
tuh pon salah ker...??



maaf sekali lg jika aku ada wt kowg terase aty.



1 comment:

mye said...

mhon r mf dgn sgera mnusia tu kn xsmpurna dan brwaspadalh dgn tingkah laku dan ttr kata anda slepas nie..
huhu..
chaiyok ecah dah tera skunk..
hehea

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..