Saturday, February 5, 2011

NYum nyuum.....

cuty nie aku abiz an mse tok membesar an perot jek...
tmbah2 lg bile wan msk sume lauk kegemaran aku dalam minggu nie.. ups wan yg masak, KANTOI suda. =)

MENU TYME CUTI

 ahad 30/1 - ayam sos... =)
isnin 31/1 - mkn KFC sbb bufday ayie (adik aku yg no 3)
selasa 1/2 - ikan jaket bakar
rabu 2/2 - ayam masak lemak n lontong =)
khamis 3/2 - ikan sembilang masak lemak gaul dgn rebung... REBUNG suke sgt... =)
jumaat 4/2 - ayam goreng cili api...
sabtu 5/2 - lontong, sambal tempoyak a.k.a sambal daun kayu, ikan sembilang goreng ragup, ikan masak asam dengan bendi.... penuh jugak pinggan aku mkn td... =)


alangkah bahagia nye idop aku kalu menu tiap2 ari cmne..
kowg jgn terliur taw...




yg berselera cm gajah,
nuraisyah binti  abdullah

2 comments:

✿`aBawang Merah`✿ said...

kamu bela jin ye?
ishhkk..ishkk..

cik ecah!!! said...

x ar.. NENEK TUA jek...

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..