Wednesday, February 2, 2011

~ Kembali Bersinar ~

Cm besh jek dgr tajuk entry... 
tp aku hnye ingin menceritakan tentang umah aku da kembali bersinar semula dengan api (letrik) yg dibekalkan oleh TNB.... =)
haaaa....
bru la nmpk muke aku nie ha....
ya Allah betape perit nye idop aku tnpe api slame 30 jam (dari kul 22:00 mlm isnin hingga kul 18:45 ptg td)....

td... aku smpai p pejabat TNB tuh wt aduan..
bru dye dtg wt pemeriksaan kt umah aku... 
dye pekse x smpai pon setengah jam, umah aku da de api blik...
aku tggu dye hmpir 30 jam...
x berbaloi....


tp td de gak ar adegan yg memalukan aku....
tyme diowg dtg tuh aku tgh pkai kain batik jek....
adoyai...
dye tnye sape nuraisyah yg wt laporan td..
aku x nyahut pon... 
aku da mengelabah da... dy tnye meter mane...
meter kat dlm umah lak tuh... 
slmt la ade si erin nie ha tunjuk an meter kek abg TNB tuh....
yg aku plak duk jek kart dapur tkot nk kuar...
almklum la owg x reti kain batik...
pakai kain batik pon berong2 jek...

aduh (Nuraisyah kaw slalu malukan diri sendiri kan)....




Nuraisyah binti  Abdullah

2 comments:

mye said...

wah bangga abg2 tnb tu dpt tgok prempuan mlayu trakhr..
hahaha

✿`aBawang Merah`✿ said...

lain kali nak senang pakai kain blazer tuh je!

HAHAHAHAHA

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..