Monday, December 27, 2010

Engkau yang bernama R

tanpa di kau hidup aku rase sungguh sepi,
sehari aku x tgk wall kaw rase cm x lengkap jer hidup nie..
bile tgk hp plak rase cm nak call or msg kaw jek.!

tp!
hati aku x mmpu menangani ego yang terlalu tinggi pada diri ini.
kadang-kadang aku terfikir sampai bile aku nak menaruh harapan pd kaw.
kadang-kadang juga aku terfikir sama ada kaw benar2 cintakan aku ke x??
aku sendiri masih ragu-ragu dengan cinta kaw...



TETAPI.....
hari ini hati aku jadi gundah gulana apabila melihat wall engkau.
kini baru aku sedar ada orang yang lg lebih boleh buat engkau bahgia dari aku...
aku sendiri sedar aku langsung xde wat ape2 yang boleh membahagiakan kaw...


maafkan aku,
aku xlayak untuk kaw...
sekarang aku akan beralah dan akan merelakan kaw pergi dari hidupku...
biarlah memori kita bersama tersemat dalam hati aku sahaja...

Selamat tinggal R... kalu di jodohkan bersama kita akan berjumpa lagi....

(ilysm R)


2 comments:

✿`aBawang Merah`✿ said...

tak perlu mohon maaf pada insan yang tak pernah hargai diri kaw wehh.
jadik insan terluka cukup tersiksa kan?
So..forget him,cheer up and I know that someone is entering your life now !
Hope that man will make u happy !
;DDD


*omputih kunun,tuuiiiihh ! ;DDD

fyqa suib said...

ilysm yea kaklong..
untong larh hah..!
hahahha..;)

paberet posted!!

~ Yg Tersurat di ♥ ~

CiT CaT yyyyaaa...

special 4 U ..